یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۷ آبان ۱۳۹۴
1077

«روح الله» در کنار «رسول» به انتظار نشست

not found

«روح الله قربانی» در کنار 30هزار شهیدِ انقلاب و دفاع مقدس، در قطعه ی 53 و در جوار رفیقش «رسول خلیلی» تا ظهور مولایش به امانت سپرده شد. به گزارش یاشهید ، «روح الله قربانی» از بسیجیان «شهرک محلاتی» تهران، سه روز قبل، هنگام دفاع از حریمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، در نبرد […]

«روح الله قربانی» در کنار 30هزار شهیدِ انقلاب و دفاع مقدس، در قطعه ی 53 و در جوار رفیقش «رسول خلیلی» تا ظهور مولایش به امانت سپرده شد.

به گزارش یاشهید ، «روح الله قربانی» از بسیجیان «شهرک محلاتی» تهران، سه روز قبل، هنگام دفاع از حریمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، در نبرد با «مزدورانِ سعودی» و«پیروان اسلام آمریکایی» بال در بال ملائک گشود.
پیکر مطهر «روح الله قربانی»  (که از بسیجیان نسلِ سومی به شمار می رود) صبح روز شنبه، در «شهرک محلاتی» تشییع شد و سپس به بهشت زهرای تهران انتقال یافت و در کنار 30هزار شهیدِ انقلاب و دفاع مقدس، درقطعه ی 53 تا ظهور مولایش به امانت سپرده شد. تربت پاک این شهید، در همسایه‌گی رفیقش «شهید رسول خلیلی» قرار دارد. «رسول خلیلی»نیز از بسیجیان نسل سومی بود که در سال 1392 شمسی، هنگام دفاع از حریمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)در «سوریه» خلعت شهادت پوشید.

4 5 1 2 3

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: