یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ آبان ۱۳۹۴
1839

شهید میثم مدواری در جوار برادر شهیدش آرام گرفت

not found

صبح امروز پیکر مطهر یکی دیگر از شهدای مدافع حرم ، شهید میثم مدواری با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تشییع شد. به گزارش یاشهید ، شهید«میثم مدواری» یکی دیگر از مدافعان ایرانی حرم حضرت زینب(س) بود که برای مأموریت مستشاری در این کشور حاضر شد و […]

صبح امروز پیکر مطهر یکی دیگر از شهدای مدافع حرم ، شهید میثم مدواری با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تشییع شد.

به گزارش یاشهید ، شهید«میثم مدواری» یکی دیگر از مدافعان ایرانی حرم حضرت زینب(س) بود که برای مأموریت مستشاری در این کشور حاضر شد و در حین انجام این مأموریت، به جهت حضور در صحنه درگیری نیروهای سوری با گروهک‌های تروریستی و تکفیری به همراه شهید «محمد حسین محمد خانی» در سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید بزرگوار صبح امروز سه‌شنبه 19 آبان‌ماه از مسجد امام محمدباقر(ع) واقع در کیلومتر 15 جاده مخصوص کرج محله ویلاشهر، طی مراسم باشکوهی تشییع و  در جوار مزار برادر شهیدش «مسعود مُدواری» در قطعه 29 گلزار شهدای تهران آرام گرفت .

این گزارش حاکیست : شهید مسعود مُدواری در بهمن‌ماه سال 65 به همراه سه تن از پاسداران کمیته توسط منافقین ترور شده و به شهادت رسیدند.

10 1 2 3 4 5 6 7 8 9

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: