یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۸ آبان ۱۳۹۴
2839

دیدار فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) با مادر شهید شهبازی

سردار علی نصیری صبح امروز با مادر شهید علیرضا شهبازی دیدار کرد. به گزارش یاشهید ، سردار علی نصیری ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا بیان کرد : مردم ایران در دو پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی نقش اساسی داشتند و آنها در این دو انقلاب شهادت ، اسارت و مجروحیت را به جان خریده […]

سردار علی نصیری صبح امروز با مادر شهید علیرضا شهبازی دیدار کرد.

به گزارش یاشهید ، سردار علی نصیری ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا بیان کرد : مردم ایران در دو پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی نقش اساسی داشتند و آنها در این دو انقلاب شهادت ، اسارت و مجروحیت را به جان خریده و با جان و دل جنگیدند تا در نهایت به پیروزی رسیدند.

ایشان در ادامه افزود : دوران جنگ تحمیلی گنجینه مقدسی است برای کسانی که در آن زمان بودند و نیز همه کسانی که در آن دوران نبودند و اکنون باید از آن بهره بگیرند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) همچنین تاکید کرد: شهدای تفحص ، شهدایی بودند که با اخلاص و تقوا و ایمانی قوی به جستجوی شهدایی رفتند که مادران و پدرانشان چشم به راه  آنان بودند و به راستی مزد و پاداش خود را از شهدا گرفتند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در ادامه از مجموعه مرکز فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرای تهران بازدید کردند و نیز تابلویی منقش به تصویر سردار شهید حسین همدانی را به مادر شهید علیرضا شهبازی اهدا کردند.

1 2 3

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: