یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۳ دی ۱۳۹۴
1502

تشییع پیکر مدافع حرم 17 ساله در گلزار شهدای تهران

صبح امروز پیکر مطهر شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون شهید سید علی اصغر حسینی در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تشییع شد. به گزارش یاشهید ، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم “سید علی اصغر حسینی” صبح امروز در شهر ری برگزار شد. این گزارش حاکیست : مراسم از ساعت 10 صبح با حضور خانواده، […]

صبح امروز پیکر مطهر شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون شهید سید علی اصغر حسینی در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تشییع شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم “سید علی اصغر حسینی” صبح امروز در شهر ری برگزار شد.

این گزارش حاکیست : مراسم از ساعت 10 صبح با حضور خانواده، همرزمان شهید و مردم از میدان شهر ری آغاز شد. پیکر پاک شهید حسینی که تنها 17 سال داشت در تابوتی که به پرچم سبز شهدای فاطمیون مزین شده بود بر روی دستان مردم به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تشییع شد.

با حرکت پیکر به سمت مضجع شریف حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رهگذران و مردمی که شاهد مراسم تشییع بودند، شهید را تا حرم مطهر همراهی کردند.

 پس از ورود به صحن حرم عبدالعظیم مداحان به نوحه خوانی و ذکر مصیبت ائمه اطهار(علیهم السلام) پرداختند و پیکر شهید حسینی بعد از طواف ضریح طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران در کنار همرزمانش آرام گرفت .

 پیش از این مادر شهید حسینی با شنیدن خبر شهادت علی اصغر گفته بود: خوشحالم از اینکه حضرت زینب(س) فرزندم را قبول کرده است.

شهید مدافع حرم «سید علی اصغر حسینی» از رزمندگان لشکر فاطمیون در درگیری‌های اخیر نیروهای تروریستی و تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: