یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۸ دی ۱۳۹۴
1297

پرچم‌ مزار شهدای عملیات کربلای ۵ تعویض می‌شود

not found

مزار شهدای عملیات کربلای پنج چهارشنبه 30 دی‌ماه با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران غبارروبی شده و پرچم‌های مزار این شهدا به مناسبت سالروز عملیات کربلای پنج تعویض خواهد شد. به گزارش یاشهید ، مزار شهدای عملیات کربلای پنج روز چهارشنبه 30 دی‌ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران غبارروبی شده و پرچم‌های مزار این […]

مزار شهدای عملیات کربلای پنج چهارشنبه 30 دی‌ماه با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران غبارروبی شده و پرچم‌های مزار این شهدا به مناسبت سالروز عملیات کربلای پنج تعویض خواهد شد.

به گزارش یاشهید ، مزار شهدای عملیات کربلای پنج روز چهارشنبه 30 دی‌ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران غبارروبی شده و پرچم‌های مزار این شهدا به مناسبت سالروز عملیات کربلای پنج تعویض خواهد شد.

با توجه به فرارسیدن سالروز عملیات کربلای پنج، مزار شهدای این عملیات که در قطعات 53 و 40 گلزار شهدای تهران می باشد، ساعت 10:30 صبح روز چهارشنبه 30 دی ماه غبارروبی و عطر افشانی شده و در پایان پرچم نصب شده بر فراز این مزارها تعویض می‌شود.

مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران فراخوانی را اعلام کرده است تا افرادی که برای حضور در مراسم غبارروبی و تعویض پرچم مزارها تمایل دارند ساعت 10:30 صبح روز چهارشنبه 30 دی ماه در قطعات مذکور حضور یابند.

این گزارش حاکیست : این برنامه با مشارکت خانه شهید اداره فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرای تهران و سپاه لشگر 27 محمد رسول ا… (ص) تهران بزرگ برگزار می گردد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: