یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۱ بهمن ۱۳۹۴
1450

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با خانواده معظم شهید صباح

not found

شب گذشته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با خانواده معظم شهید محمود صباح دیدار نمود. به گزارش یاشهید ، شب گذشته دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه ریاست محترم اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 6 و 7 در منزل شهید صباح حضور یافتند. در این دیدار […]

شب گذشته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با خانواده معظم شهید محمود صباح دیدار نمود.

به گزارش یاشهید ، شب گذشته دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه ریاست محترم اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 6 و 7 در منزل شهید صباح حضور یافتند.

در این دیدار دکتر صمیمی  به مناسبت عروج ملکوتی حاجیه خانم حلیمه صباح همسر مکرمه شهید محمود صباح  ضمن آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان این خانواده معظم شهید بیان نمود : پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و موفقیت های پس از پایان جنگ را مرهون رویه شهادت طلبی و ایثار مردان و زنان این سرزمین دانست.

ایشان از صبر و ایثار خانواده‌های معظم شهدا و ایستادگی آنها بر راه و آرمان‌های شهدا تجلیل کرد و مایه عزت ، برکت و افتخار کشور دانست.

این گزارش حاکیست : پیکر مطهر مرحومه حاجیه خانم حلیمه صباح روز گذشته با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه ایثارگران گلزار شهدای تهران آرام گرفت.

1 2

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: