یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
1179

دیدار مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران تهران بزرگ با ۲۲۰۰ خانواده شاهد و ایثارگر در دهه فجر

not found

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از دیدار با ۲۲۰۰ خانواده‌ شاهد و ایثارگر در سطح شهر تهران خبر داد که در ایام مبارک دهه فجر اتفاق می‌افتد. به گزارش یاشهید ، حمیدعلی صمیمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سطح شهر […]

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از دیدار با ۲۲۰۰ خانواده‌ شاهد و ایثارگر در سطح شهر تهران خبر داد که در ایام مبارک دهه فجر اتفاق می‌افتد.

به گزارش یاشهید ، حمیدعلی صمیمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سطح شهر تهران در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: با فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بنیاد شهید تهران بزرگ با خانواده شهدا علی‌الخصوص شهدای انقلاب اسلامی و ایثارگران دیدار کرده و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار می‌گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در پایان گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته ما به همراه دیگر مسئولان با 2200 خانواده شاهد و ایثارگر طی این مدت دیدار برگزار می‌کنیم که این اقدام در قالب طرح «سپاس» اتفاق می‌افتد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: