یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۲ بهمن ۱۳۹۴
1429

جایگاه جلوس امام خمینی (ره) در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران گلباران شد

جایگاه جلوس امام خمینی (ره) در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران دقایقی پیش با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور ایران اسلامی گلباران شد. به گزارش یاشهید ، دقایقی پیش و همزمان با نخستین روز دهه مبارک فجر جایگاه جلوس امام خمینی (ره) در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران گلباران شد. مراسم گرامیداشت یوم‌الله 12 بهمن و […]

جایگاه جلوس امام خمینی (ره) در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران دقایقی پیش با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور ایران اسلامی گلباران شد.

به گزارش یاشهید ، دقایقی پیش و همزمان با نخستین روز دهه مبارک فجر جایگاه جلوس امام خمینی (ره) در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران گلباران شد.

مراسم گرامیداشت یوم‌الله 12 بهمن و گلباران محل جلوس تاریخی امام خمینی (ره) در بهشت زهرا (س) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و مسئولان عالی‎رتبه کشوری و لشکری و سایر شخصیت‌های برجسته نظام در مرقد مطهر امام خمینی (ره) آغاز و جایگاه جلوس حضرت امام (ره) گلباران شد.

این مراسم معنوی به یاد سالروز ورود تاریخی ایشان به میهن اسلامی با شور و حال وصف ناشدنی میان خیل مشتاقان و ارادتمندان به بت‌شکن تاریخ و سر دادن سرود «الله اکبر خمینی رهبر» و «این بانگ آزادی» است و «الله‌اکبر» شرکت‌کنندگان آغاز شد. و در ادامه نماز جماعت با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به امامت حجت الاسلام و المسلمین اصغری جنب مزار شهدای هفتم تیر در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

در ادامه این مراسم محسن رفیق دوست یکی از یادگاران دوران انقلاب اسلامی با بیان خاطرات به سخنرانی پرداختند و در پایان این برنامه مسئولین لشگری و کشوری و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران جایگاه جلوس حضرت امام خمینی (ره) را گلباران کردند.

همچنین گلباران مسیر حرکت امام راحل در سال 57، توسط بالگردهای نیروهای مسلح از فرودگاه مهرآباد تا میدان آزادی و از آنجا تا بهشت زهرا (س) و استقرار در حرم مطهر امام راحل، رژه موتور سواران و دوچرخه سواران سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) و سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران در طول مسیر حرکت تاریخی امام خمینی (ره) در سال 57، برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله ویژه برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله 12 بهمن بود.

4 1 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: