یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۷ اسفند ۱۳۹۴
2142

عیادت مسئولان بنیاد شهید تهران بزرگ از ایثارگران بستری در بیمارستان‌ها

حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به مناسبت روز شهید از خانواده شهدا و ایثارگران بستری در بیمارستان‌های خاتم‌الانبیاء و مصطفی خمینی عیادت می‌کنند. به گزارش یاشهید ، به مناسبت فرارسیدن «روز شهید» حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه معاونان و مدیران  […]

حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به مناسبت روز شهید از خانواده شهدا و ایثارگران بستری در بیمارستان‌های خاتم‌الانبیاء و مصطفی خمینی عیادت می‌کنند.

به گزارش یاشهید ، به مناسبت فرارسیدن «روز شهید» حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه معاونان و مدیران  بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده شهدا و ایثارگران بستری در بیمارستان های خاتم‌الانبیاء و مصطفی خمینی عیادت می‌کنند.

عیادت از ایثارگران بستری در بیمارستان خاتم‌الانبیاء از ساعت 12 امروز هفدهم اسفندماه آغاز شده و تا ساعت 15 در بیمارستان خاتم‌الانبیاء ادامه خواهد داشت. خانواده شهدا وایثارگران بستری د راین بیمارستان طی این دیدار به بیان مشکلات خود پرداخته و مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ در راستای حل مشکلات این خانواده‌ها به همدردی و ارائه راهکار می‌پردازد.

طی این دیدار که با دلجویی از خانواده شهدا و ایثارگران همراه است، مسئولان حاضر در این عیادت بار دیگر با حضور خود در کنار ایثارگران با آنان تجدید میثاق کرده و با نثار گل مقام والای خانواده معظم شهدا را گرامی می‌دارند.

همچنین عیادت از ایثارگران و خانواده شهدای بستری در بیمارستان مصطفی خمینی فردا 18 اسفندماه از ساعت 9 صبح انجام می‌گیرد.

1 2 3 4

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: