یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ اسفند ۱۳۹۴
1454

تجدید میثاق مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با آرمان های امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی

قائم مقام بنیاد شهید در مرقد مطهر امام(ره) اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک عامل فرهنگی عامل برتری جمهوری اسلامی ایران در منطقه و بین الملل است که این نشان می دهد راه شهیدان ادامه دارد و همواره باید ادامه داشته باشد. به گزارش یاشهید ، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید […]

قائم مقام بنیاد شهید در مرقد مطهر امام(ره) اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک عامل فرهنگی عامل برتری جمهوری اسلامی ایران در منطقه و بین الملل است که این نشان می دهد راه شهیدان ادامه دارد و همواره باید ادامه داشته باشد.

به گزارش یاشهید ، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید وامور ایثارگران،صبح روز چهارشنبه 19 اسفندماه 94 ، به همراه جمعی از مدیران وکارکنان بنیاد شهید ایثارگران و خانواده های شهدا وایثارگران با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ، با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

قائم مقام بنیاد شهید وامور ایثارگران در جوار مرقد حضرت امام(ره) با نثار درود وسلام وصلوات به روح بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: اقتدار و عظمت انقلاب و ایران را مدیون امام(ره) می دانیم ویاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی،رزمندگان، جانبازان و آزادگان را گرامی می داریم.

وی افزود: امروز کارکنان بنیاد شهید وامور ایثارگران در این مکان حاضر شدند تا با امام عزیز،رهبر کبیر انقلاب اسلامی ورهبر معظم انقلاب که سکان دار کشتی بزرگ و مقتدر انقلاب می باشند،یکبار دیگر تجدید عهد وپیمان کنند.

سردار انصاری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ “تجدید میثاق با امام(ره)، تجدید پیمان با پیامبر اکرم(ص) است”، خاطرنشان کرد:به تعبیری امروز آمده ایم تا با پیامبر(ص) که نماد رحمانیت،توسعه فرهنگ ایثار وشهادت، صلح دوستی،رافت ومهربانیست،تجدید پیمان کنیم.امروز برای تجدید میثاق با پیامبری آمده ایم که دینش،بر خلاف دین های دیگر، بدور از هرگونه تحریف عالم گیر و نجات بخش شده است ومستضعفان جهان این دین را الگو و مکتب خود قرار داده اند.

قائم مقام بنیاد شهید در ادامه اظهار داشت: امروز در جوار 30 هزار شهید گلگون کفن بهشت زهرا(س) هستیم که برای حفظ دین و ارزش ها رفتند. بنیاد شهید وامور ایثارگران که روز 22 اسفند 58 به دستور امام(ره) تاسیس شد، امروز حافظ و مروج دین وارزشها ومروج فرهنگ ایثار وشهادت است. تشکیل بنیاد شهید نشان دهنده تفکر راهبردی امام(ره) بود. ایشان در زمان نظام سازی و تشکیل نهاد ها و زیرساخت های نظام، فرمان تشکیل بنیاد شهید را با هدف حفظ راه انقلاب وشهدا صادر کردند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز شهید تصریح کرد: در آستانه 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا به امام راحل و بزرگوارمان عرض می کنیم که شما در راه خدا و احیای دین رسول خدا قیام کردید ما نیز امروز به عنوان سربازان این نهضت پای آرمان ها و ارزش های این انقلاب ایستاده ایم.

سردار انصاری با اشاره به شعار روز بزرگداشت شهدا در سال 94 گفت: ادامه داشتن راه شهدا به معنی ادامه داشتن ارزش های حاکم در جمهوری اسلامی ایران و ادامه انقلاب و نهضت اسلامی است؛ فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک عامل فرهنگی عامل برتری جمهوری اسلامی ایران در منطقه و بین الملل است که این نشان می دهد راه شهیدان ادامه دارد و همواره باید ادامه داشته باشد.

قائم مقام بنیاد شهید وامور ایثارگران با تاکید بر اینکه ادامه راه شهیدان، زنده نگه داشتن سه عنصر جهادی ایثار، مقاومت و شهادت است، گفت: این انقلاب به برکت خون شهیدان راه خود را ادامه می دهد. شعار «راه شهیدان ادامه دارد» شعار بلندی است که همواره باید تکرار شود. این شعار چشم انداز بلند ما است و به این معنی است که فرهنگ ایثار و شهادت و راه امام، رهبری، جهاد و فداکاری در راه دین و اسلام همواره زنده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان افضل نهادها بتواند خدمات شایسته و برتری به جامعه شاهد و ایثارگر به عنوان برترین و بهترین مردم ارائه دهد.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله حسنی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد، معاونین و مدیران کل بنیاد، کارکنان بنیاد و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

 

 

 

 

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: