یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۸ اسفند ۱۳۹۴
1409

تکریم مادران شهدا در میان شکوفه های بهاری

مدیرعامل سازمان بهشت زهرای تهران در مراسم تکریم مادران شهدا : ادامه راه شهدا برای ما عید است. به گزارش یاشهید ، اکبر توکلی مدیر عامل سازمان بهشت زهرای تهران که در آستانه سال نو در مراسم گرامی داشت جایگاه و منزلت مادران شهدا در میان شکوفه های بهاری هدف از برگزاری این مراسم را بهره بردن […]

مدیرعامل سازمان بهشت زهرای تهران در مراسم تکریم مادران شهدا : ادامه راه شهدا برای ما عید است.

به گزارش یاشهید ، اکبر توکلی مدیر عامل سازمان بهشت زهرای تهران که در آستانه سال نو در مراسم گرامی داشت جایگاه و منزلت مادران شهدا در میان شکوفه های بهاری هدف از برگزاری این مراسم را بهره بردن از دریای بی کران عاطفه و مهر مادری اسوه های صبر و ایثار دانست و ادامه داد: قدردانی از مادران شهدا در آستانه سال نو در واقع تاکید بر این نکته است که هرگاه ما یاد شهدا بودیم و برای راه با ارزش آنان تلاش کردیم عید واقعی ما محقق شده است.

  وی افزود: تکریم این بزرگواران که با پیروی از بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) با تدین و شجاعت، فرزندان خود را برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه‌ها اعزام کردند تا ضمن دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، امنیت و آسایش نصیب ملت ایران شود بر همگان ضروری و واجب است.

    توکلی مادران شهدا را ذخایر ارزشمندی برای تداوم راه شهیدان و نظام و نماد ایثار ، از خود گذشتگی و سمبل فداکاری دانست و تصریح کرد: آنان با تاسی به حضرت فاطمه زهرا (س ) در دامان پاک و مطهر خود فرزندانی راتربیت کردند که جهاد و ایثار و شهادت را معنا کردند و برای بشریت چراغ فروزان و نورانی و نشان دهنده راه از بیراه شدند.

در ادامه مادران شهدا نیز با نقل خاطراتی از فرزندان خود از صفات نیکو و خلق و خوی ارزشمند شهدا یاد کردند.

این گزارش حاکیست :  مراسم تکریم مادران شهدادر آستانه سال نو با حضور اکبر توکلی مدیرعامل سازمان بهشت زهرای تهران و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران علیرضا اکبری رییس اداره فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرای تهران و جمعی از خادمین شهدا برگزار گردید.

1394-12-27--(3)

1 2 3 4 5 6

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: