یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۸ اسفند ۱۳۹۴
1678

برنامه‌های گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برای مهمانان نوروزی

رییس خانه شهید گلزار شهدای تهران گفت: در ایام تعطیلات نوروزی مهمانان نوروزی که از سراسر کشور به تهران می‌آیند ضمن زیارت مرقد مطهر حضرت امام(ره) از گلزار شهدای بهشت زهرا(س) دیدن کرده و از مجموعه فرهنگی گلزار شهدا نیز بازدید می‌کنند. به گزارش یاشهید ، علیرضا اکبری، رییس خانه شهید گلزار شهدای تهران از برنامه‌های […]

رییس خانه شهید گلزار شهدای تهران گفت: در ایام تعطیلات نوروزی مهمانان نوروزی که از سراسر کشور به تهران می‌آیند ضمن زیارت مرقد مطهر حضرت امام(ره) از گلزار شهدای بهشت زهرا(س) دیدن کرده و از مجموعه فرهنگی گلزار شهدا نیز بازدید می‌کنند.

به گزارش یاشهید ، علیرضا اکبری، رییس خانه شهید گلزار شهدای تهران از برنامه‌های گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برای پذیرایی از زائران نوروزی خبر داد و گفت: در هفته‌های اول فروردین ماه، مهمانان نوروزی که از سراسر کشور به تهران می‌آیند ضمن زیارت مرقد مطهر حضرت امام(ره) از گلزار شهدای بهشت زهرا(س) دیدن کرده، شهدای انقلاب و دفاع مقدس به ویژه شهدای شاخص را زیارت کرده و از مجموعه فرهنگی گلزار شهدا که شامل سالن نمایش فیلم شهید آوینی و موزه آثار شهدای بهشت زهرا(س) می‌باشد بازدیدمی‌کنند و به این ترتیب با شهدای شاخص  و شهدای مدافعین حرم گلزار شهدای تهران آشنا می‌شوند.

وی افزود: در ایام نورورز مجموعه فرهنگی گلزار شهدا همه روزه از ساعت 8 صبح تا 14 آماده پذیرایی از زائران می‌باشد. نقشه و بروشور شهدای شاخص و شهدای مدافعین حرم هدیه مجموعه فرهنگی گلزار شهدا به مهمانان نوروزی است.

اکبری در ادامه تصریح کرد: چنانچه زائران در مراجعه به گلزار شهدای بهشت زهرا(س) اطلاعاتی از یک شهید خاص بخواهند، مجموعه فرهنگی ما آمادگی دارد تا شهید مدنظر را شناسایی کرده و اطلاعاتی را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: