یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
1534

مراسم جشن پدران آسمانی و تکریم پدران شهدا برگزار گردید

دقایقی پیش مراسم جشن پدران آسمانی و تکریم پدران شهدا با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، عصر امروز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه و در آستانه میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) جشن پدران آسمانی و تجلیل و تکریم از پدران […]

دقایقی پیش مراسم جشن پدران آسمانی و تکریم پدران شهدا با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، عصر امروز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه و در آستانه میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) جشن پدران آسمانی و تجلیل و تکریم از پدران شهدا با حضور قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران سردار دکتر انصاری و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ دکتر حمیدعلی صمیمی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در ابتدا دکتر صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران ضمن خیرمقدم میلاد با سعادت حضرت علی (ع) را به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفتند . در ادامه این مراسم سردار دکتر انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام علی (ع) و روز پدر بیان نمود : در پیشگاه شهدا و ایثارگران چیزی به نام تودیع از خدمت نداریم چرا که معتقدیم آرامش و امنیت کشور به برکت ایثارگری ها، سلحشوری ها و رشادت های شهدا و جانبازان میسر شده است.

ایشان در ادامه افزود : انتظار شهدا از ما پاسداری از اسلام، قرآن، مذهب شیعه و مکتب عاشورا، ولایت فقیه و تبعیت از ولایت فقیه است که ما باید با تمام توان از این ارزش ها پاسداری کنیم.

در ادامه از پنج پدر شهید از شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

در پایان این برنامه مزار شهدای گمنام و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس توسط خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گلباران شد.

13

2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 14 15

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: