یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
761

بزرگداشت شهید آیت‌الله مهدی شاه‌آبادی در گلزار شهدا

مسئول خانه شهید گلزاری شهدای تهران از برگزاری بزرگداشت سالگرد شهید آیت‌الله مهدی شاه آبادی خبر داد و گفت: این مراسم با حضور خانواده شهید و خانواده دیگر شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود. اکبری، مسئول خانه شهید گلزاری شهدای تهران ، از برگزاری بزرگداشت سالگرد شهید آیت‌الله مهدی شاه آبادی خبر داد و گفت: این […]

مسئول خانه شهید گلزاری شهدای تهران از برگزاری بزرگداشت سالگرد شهید آیت‌الله مهدی شاه آبادی خبر داد و گفت: این مراسم با حضور خانواده شهید و خانواده دیگر شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

اکبری، مسئول خانه شهید گلزاری شهدای تهران ، از برگزاری بزرگداشت سالگرد شهید آیت‌الله مهدی شاه آبادی خبر داد و گفت: این مراسم با حضور خانواده خود شهید و خانواده دیگر شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این بزرگداشت با قرائت دعای ندبه با هم‌خوانی حاج مرتضی خلیلی همراه خواهد بود.

مسئول خانه شهید گلزاری شهدای تهران تصریح کرد:بزرگداشت آیت الله شاه‌آبادی جمعه 10 اردیبهشت‌ماه ساعت 7 و 15 دقیقه صبح بر سر مزار این شهید در بنای یادبود شهدای 72 تن برگزار می‌شود.

اکبری در پایان گفت: پس از پایان‌ یافتن قرائت دعای ندبه، خانواده شهدا و ایثارگران مزار این شهید را گلباران و عطرافشانی می‌کنند و به قرائت فاتحه و زیارت می‌پردازند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: