یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ خرداد ۱۳۹۵
2107

یازدهمین سالگرد عروج ملکوتی حاج محمدرضا آقاسی برگزار می گردد

یازدهمین سالگرد عروج ملکوتی شاعر اهل بیت عصمت و طهارت و دفاع مقدس حاج محمدرضا آقاسی با عنوان    (دلداده ای درد آشنا)  پنج شنبه 6 خردادماه در قطعه 24 گلزار شهدای تهران برگزار می گردد. به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت یازدهمین سالگرد عروج ملکوتی شاعر دفاع مقدس حاج محمدرضا آقاسی با عنوان (دلداده […]

یازدهمین سالگرد عروج ملکوتی شاعر اهل بیت عصمت و طهارت و دفاع مقدس حاج محمدرضا آقاسی با عنوان    (دلداده ای درد آشنا)  پنج شنبه 6 خردادماه در قطعه 24 گلزار شهدای تهران برگزار می گردد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت یازدهمین سالگرد عروج ملکوتی شاعر دفاع مقدس حاج محمدرضا آقاسی با عنوان (دلداده ای درد آشنا) ، روز پنج شنبه 6 خردادماه ساعت 18 با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از شعرای دفاع مقدس بر سر مزارش در قطعه 24 گلزار شهدای تهران برگزار می گردد.

این گزارش حاکیست : محمدرضا آقاسی متولد 24 فروردین 1338 در تهران بود . وی به دلایل شخصی ادامهٔ تحصیل نداد و به مدرک سوم راهنمایی بسنده کرد. آغاز کار شعرسرایی او در سال‌های 1351 و 1352 و ورود رسمی محمّدرضا آقاسی به حوزه شعر، بعد از پایان جنگ تحمیلی و در سال 1368 بود. محمدرضا آقاسی با شروع جنگ ایران و عراق به جبهه‌های جنگ رفت و در سن 46 سالگی، به علت بیماری قلبی در تاریخ 3 خرداد 1384 دربیمارستان مرکز قلب تهران در گذشت.

7

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: