یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ خرداد ۱۳۹۵
1476

یازدهمین سالگرد عروج ملکوتی حاج محمدرضا آقاسی برگزار گردید

عصر امروز یازدهمین سالگرد عروج ملکوتی حاج محمدرضا آقاسی شاعر دفاع مقدس با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 25 گلزار شهدای تهران برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، عصر امروز پنج شنبه 6 خردادماه مراسم یازدهمین سالروز عروج ملکوتی حاج محمدرضا آقاسی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و […]

عصر امروز یازدهمین سالگرد عروج ملکوتی حاج محمدرضا آقاسی شاعر دفاع مقدس با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 25 گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، عصر امروز پنج شنبه 6 خردادماه مراسم یازدهمین سالروز عروج ملکوتی حاج محمدرضا آقاسی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین با شعرخوانی شعرای اهل بیت عصمت و طهارت و دفاع مقدس بر سر مزارش در قطعه 25 گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در پایان این برنامه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با نثارگل و قرائت فاتحه بر سر مزار حاج محمدرضا آقاسی ادای احترام کردند.

محمدرضا آقاسی متولد ۲۴ فروردین ۱۳۳۸ در تهران بود . وی به دلایل شخصی ادامهٔ تحصیل نداد و به مدرک سوم راهنمایی بسنده کرد. آغاز کار شعرسرایی او در سال‌های ۱۳۵۱ و ۱۳۵۲ و ورود رسمی محمّدرضا آقاسی به حوزه شعر، بعد از پایان جنگ تحمیلی و در سال ۱۳۶۸ بود. محمدرضا آقاسی با شروع جنگ ایران و عراق به جبهه‌های جنگ رفت و در سن ۴۶ سالگی، به علت بیماری قلبی در تاریخ ۳ خرداد ۱۳۸۴ دربیمارستان مرکز قلب تهران در گذشت.

1 2 3 4 5 6 7 8

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: