یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۱ خرداد ۱۳۹۵
1262

پیکر مطهر شهید مدافع حرم، علی‌اصغر شیردل در گلزار شهدای تهران آرام گرفت

صبح امروز پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی اصغر شیردل بعد از یکسال دوری از وطن تشییع و در گلزار شهدای تهران آرام گرفت. به گزارش یاشهید ، صبح امروز پیکر مطهر شهید مدافع حرم  علی اصغر شیردل باحضور جمع کثیری از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی در میدان آزادی تشییع […]

صبح امروز پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی اصغر شیردل بعد از یکسال دوری از وطن تشییع و در گلزار شهدای تهران آرام گرفت.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز پیکر مطهر شهید مدافع حرم  علی اصغر شیردل باحضور جمع کثیری از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی در میدان آزادی تشییع و در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران در کنار همرزمانش آرام گرفت.

این گزارش حاکیست : پیکر مطهر شهید مدافع حرم، علی اصغر شیردل، بعد از گذشت یکسال از شهادتش به میهن اسلامی بازگشت. شهید علی اصغر شیردل یکی از پاسداران رشید انقلاب بود که برای کمک به مردم مظلوم سوریه و دفاع از حریم اسلام زندگی آرام خود را رها کرد و داوطلبانه عازم سوریه شد. او در 3 خرداد 57 و در بحبوحه پیروزی انقلاب به دنیا آمد و همیشه می‌گفت تولد من با آزادسازی خرمشهر یکی شده است. او فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی سخت افزار کامپیوتر بود. شیردل از نیروهای مخلص و تحصیلکردۀ نظام بود که در بین خانواده و دوستان به حسن رفتار و اخلاق شهرت داشت. او در سال 1384 با هدی کمالیان ازدواج کرد و در سال 1388 خدا فرزندی به آن‌ها عنایت کرد که اسم او را امیرعلی گذاشتند. امیرعلی تنها فرزند آن‌‌ها حالا 6 ساله است. شهید علی اصغر شیردل 30 اردیبهشت سال 94 در سن 37 سالگی در سوریه به شهادت رسید ولی پیکرش همانجا ماند و در شمار شهدای مفقود الجسد جای گرفت.

4 5 6 7 8

1 2 3

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: