یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۰ تیر ۱۳۹۵
1228

بزرگداشت شهید بهشتی و یارانش در گلزار شهدای تهران برگزار گردید

عصر امروز پنج شنبه مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش در گلزار شهدای تهران برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید بهشتی و یارانش با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باقرائت زیارت عاشورا توسط حاج سیدرضا محمودی بر سر مزارشان در بنای یادبود شهدای هفتم […]

عصر امروز پنج شنبه مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش در گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید بهشتی و یارانش با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باقرائت زیارت عاشورا توسط حاج سیدرضا محمودی بر سر مزارشان در بنای یادبود شهدای هفتم تیر در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با نثارگل و قرائت فاتحه بر سرمزار این شهدای والامقام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

سيد”محمدحسين بهشتي” در دوم آبان ماه سال ‪ ۱۳۰۷‬در محله لومبان اصفهان در يك خانواده روحاني و در خانه‌ي ساده‌اي كه به نور آيات منور و با عطر احاديث معطر بود، چشم به جهان گشود.
پدرش از روحانيون اصفهان و امام جماعت مسجد لومبان بود و به كارهاي مذهبي مردم، مي‌پرداخت.
ايشان تحصيلات خود را در مكتب خانه‌اي آغاز كرد و به سرعت خواندن و نوشتن و روخواني قرآن را فرا گرفت تا اينكه بعدها به دبستان دولتي رفت.

در ساعت 7 و 21 دقیقه هفت تیر سال 1360، بیش از 72 تن از شخصیت های برجسته کشور، از جمله نمایندگان مجلس و اعضای هیئت دولت در انفجاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.

1 2 3 4 5 6

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: