یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۵ مرداد ۱۳۹۵
2185

سومین سالگرد شهید مدافع حرم مهدی عزیزی برگزار شد

سومین پاسداشت شهید مدافع حرم مهدی عزیزی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، عصر روز پنج شنبه 14 مردادماه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مهدی عزیزی با سخنرانی و بیان خاطرات توسط حاج حسین الله کرم و با مداحی و […]

سومین پاسداشت شهید مدافع حرم مهدی عزیزی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، عصر روز پنج شنبه 14 مردادماه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مهدی عزیزی با سخنرانی و بیان خاطرات توسط حاج حسین الله کرم و با مداحی و روضه خوانی حاج حسین سازور باحضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 26 گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در ادامه این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بانثار گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

شهید «مهدی عزیزی» متولد اول مهرماه سال ۶۱، یازدهم مردادماه سال ۹۲ در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مقابله با نیروهای تروریست تکفیری در سوریه به شهادت رسید. او بعد از اخذ دیپلم در دانشگاه افسری شرکت کرد و قبول شد. در زمان شهادت نیز دانشجوی علوم سیاسی بود. به گفته مادرش ولایتمدار و عاشق امام‌خامنه‌ای بود. همیشه گوش به فرمان  رهبر بود.

 1 2 3 4 5 6 7 8

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: