یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۵ مرداد ۱۳۹۵
1309

بزرگداشت شهید موحددانش و شهدای عملیات والفجردو برگزار گردید

صبح امروز سی و سومین سالگرد شهادت سردار شهید علیرضا موحددانش با حضور بر سر مزارش در قطعه 24 شهدا برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، صبح امروز و پس از پایان مراسم پرفیض دعای ندبه مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهادت سردار شهید علیرضا موحددانش و شهدای عملیات والفجر دو با حضور خانواده […]

صبح امروز سی و سومین سالگرد شهادت سردار شهید علیرضا موحددانش با حضور بر سر مزارش در قطعه 24 شهدا برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز و پس از پایان مراسم پرفیض دعای ندبه مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهادت سردار شهید علیرضا موحددانش و شهدای عملیات والفجر دو با حضور خانواده شهید و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و با مداحی مداحان اهل بیت بر سر مزارشان در قطعه 24 گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بانثار گل و قرائت فاتحه بر سر مزار شهید موحددانش و شهدای عملیات والفجر 2 یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

علیرضا اولین فرزند خانواده «موحد» در سال ۱۳۳۷ در تهران به دنیا آمد. در سال ۱۳۵۵ بعد از اخذ دیپلم به سربازی اعزام شد و پس از فرمان امام خمینی مبنی بر فرار سربازان از پادگان‌ها، وی نیز از پادگان گریخت و به جمع انقلابیون پیوست.در خرداد سال ۱۳۶۱ با دختری مؤمنه عقد ازدواج بست. پس از پایان عملیات بیت المقدس، به همراه قوای محمد رسول الله (ص) به لبنان اعزام شد. بعد از بازگشت از لبنان، فرماندهی تیپ ۱۰ سید الشهدا (ع) را بر عهده گرفته، در عملیات “والفجر ۱” با این تیپ وارد عملیات شد و در همان عملیات نیز مجدداً مجروح شد. علیرضا موحد، عاقبت در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۲ در منطقه حاج عمران، در حالی که فرماندهی تیپ ۱۰ سید الشهدا (ع) را بر عهده داشت به شهادت رسید.

1 2 3 4 5

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: