یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۳ مهر ۱۳۹۵
1228

ششمین زنگ دانش آموز شهید در گلزار شهدای تهران نواخته شد

ششمین زنگ دانش آموز شهید در گلزار شهدای تهران نواخته شد. به گزارش یاشهید ، صبح امروز شنبه سوم مهرماه و در اولین روز از بازگشایی مدارس زنگ دانش آموز شهید در گلزار شهدای تهران نواخته شد. این گزارش حاکیست : زنگ دانش آموز شهید صبح امروز سوم مهرماه با حضور مسوولین لشگری و کشوری، خانواده […]

ششمین زنگ دانش آموز شهید در گلزار شهدای تهران نواخته شد.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز شنبه سوم مهرماه و در اولین روز از بازگشایی مدارس زنگ دانش آموز شهید در گلزار شهدای تهران نواخته شد.

این گزارش حاکیست : زنگ دانش آموز شهید صبح امروز سوم مهرماه با حضور مسوولین لشگری و کشوری، خانواده های شهدا و ایثارگران و جمعی از دانش آموزان شهر تهران در جوار شهدای دانش آموز دفاع مقدس در گلزار شهدای تهران نواخته شد.

صبح امروزهمزمان با هفته دفاع مقدس و به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید برای ششمین سال متوالی با هدف پاسداشت یاد و خاطره ایثارگری ۶۵۰ شهید دانش آموز آرمیده در بهشت زهرا (س) و در حاشیه برپایی مراسم ‘ دانش آموزان دیروز، آموزگاران امروز’ در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) زنگ دانش آموز شهید به صدا درآمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ طی سخنانی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است و در این مجموعه درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است، آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.

‘حمید علی صمیمی’ با بیان اینکه هرملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران ها بداند، افزود: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشا غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد، فرزندان جبهه و شهادت، اطاعت را عبادت می بینند و مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز بپا خاست و صحنه های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشت.

پرواز 650 کبوتر، اجرای سرود دانش آموزی از دیگر برنامه های این مراسم ملی بود.

16 17 18 19 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: