یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ مهر ۱۳۹۵
2052

یادمان شهدای نیروی هوایی رونمایی شد

دقایقی پیش مراسم رونمایی از یادمان شهدای نیروی هوایی با حضور مسئولین لشگری و کشوری و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران رونمایی شد. به گزارش یاشهید ،صبح امروز یادمان خلبانان شهید هشت سال دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از مسئولین کشوری و […]

دقایقی پیش مراسم رونمایی از یادمان شهدای نیروی هوایی با حضور مسئولین لشگری و کشوری و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران رونمایی شد.

به گزارش یاشهید ،صبح امروز یادمان خلبانان شهید هشت سال دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در بهشت زهرا (س) افتتاح شد.

در مراسم افتتاح یادمان خلبانان شهید هشت سال دفاع مقدس امیر سرتیپ علیرضا برخور، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به هفته دفاع مقدس و تبریک این هفته به همه ملت ایران گفت: المان و یادمان رشادت‌ها،‌ دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شد و امیدواریم این المان برای نسل جوان کشورمان ایثارگری‌ها و گوشه‌ای دلاورمردی‌های خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذارد.

وی در خصوص آمادگی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ و حراست از ایران اسلامی گفت: نیروی هوایی در موقعیتی که لازم بود آمادگی خود را برای حفظ و حراست از کشور نشان داد و امروز نیز با اتحاد با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی دفاع از استقلال و کیان کشور را دارد.

در ادامه این مراسم اکبر توکلی، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) نیز با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: شهرداری تهران در سال 1395 دسته گلی را به خلبانان شهید هشت سال دفاع مقدس که حافظ امنیت و استقلال کشور بوده‌اند هدیه کرده است.

وی با اشاره به افتتاح المان خلبانان شهید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در بهشت زهرا (س) ساخته شده است گفت: این المان به همه لباس آبی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیم شده تا یاد و خاطره 1243 شهید نهاجا را زنده نگهدارد.

یادمان خلبانان شهید هشت سال دفاع مقدس توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گلزار شهدای انقلاب اسلامی ایران همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح شد. این المان یادآور دلاورمردی‌های 1243 شهید نهاجاست که 333 شهید خلبان را به میهن اسلامی تقدیم کرده است و از این میان 214 خلبان در هشت سال دفاع مقدس جان خود را تقدیم حفاظت از استقلال و کیان ایران اسلامی ‌کرده‌اند.

4 5 7 8 9

1 2 3 6

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: