یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۶ مهر ۱۳۹۵
2281

تشییع سه شهید مدافع حرم در گلزار شهدای تهران

پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم در گلزار شهدای تهران تشییع شدند. به گزارش یاشهید ، روز پنج شنبه 15 مهرماه پیکر مطهر شهید محمدباقر فصیحی و شهید سیدمرتضی موسوی از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون که در دفاعاز حرم حضرت زینب(س) به دست تروریست های تکفیری به درجه شهادت نائل آمدند با حضور خانواده […]

پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم در گلزار شهدای تهران تشییع شدند.

به گزارش یاشهید ، روز پنج شنبه 15 مهرماه پیکر مطهر شهید محمدباقر فصیحی و شهید سیدمرتضی موسوی از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون که در دفاعاز حرم حضرت زینب(س) به دست تروریست های تکفیری به درجه شهادت نائل آمدند با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تشییع و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفتند.

این گزارش حاکیست : مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم سیدمهدی حسینی پنج شنبه 15 مهرماه 95 همزمان با چهارمین روز از ماه محرم الحرام در منطقه نظام آباد تهران برگزار شد. این مراسم ساعت 8:30 صبح از مقابل مسجد الجلیل واقع در خیابان شهید نامجو(منطقه 7 تهران) آغاز و به سمت میدان امام حسین(ع) ادامه داشت. بعد از برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید برای انجام مراسم خاکسپاری به گلزار شهدای تهران در بهشت زهرا(س) منتقل شد و طبق وصیت شهید در قطعه 26 گلزار شهدا در جوار شهید مدافع حرم، مهدی عزیزی آرام گرفت.

شهید مدافع حرم مهدی حسینی، متولد 1359 و ساکن تهران بود. او چندی پیش به عنوان یکی از فرماندهان مستشاری به سوریه رفت و روز گذشته 13 مهرماه 95 همزمان با دومین روز از ماه محرم الحرام بر اثر یک انفجار انتحاری در حومه حلب به شهادت رسید.

از او یک دختر 6 ساله به نام نغمه به یادگار مانده است. شهید مهدی حسینی اولین شهید مدافع حرم نظام آباد تهران(منطقه 7) و از بسیجیان هیأت «یازهرا(س)» بود که در سن 36 سالگی به شهادت رسید.

9 8 7 6 5 4 3 2 112  1013

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: