یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۳ آذر ۱۳۹۵
1073

جزئیات تشییع پیکر شهید مدافع حرم، «یدالله قاسم زاده» در پایتخت

«یدالله قاسم‌زاده» که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بود، توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. به گزارش یاشهید ، «یدالله قاسم زاده» که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بود، روز دوشنبه اول آذرماه 95 توسط تروریست‌های تکفیری به […]

«یدالله قاسم‌زاده» که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بود، توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

به گزارش یاشهید ، «یدالله قاسم زاده» که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بود، روز دوشنبه اول آذرماه 95 توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. شهید یدالله قاسم زاده اصالتا اهل رشت از استان گیلان و ساکن تهران بود و مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر او نیز در محله خزانه تهران برپا خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم فردا؛ پنج شنبه چهارم آذرماه 95 از ساعت 8:30 آغاز خواهد شد. این مراسم با حضور عموم مردم از مقابل مسجد جامع فلکه اول خزانه واقع در اتوبان بعثت آغاز می‌شود و به سمت فلکه سوم ادامه پیدا خواهد کرد. بعد از انجام مراسم تشییع پیکر مطهر شهید برای انجام مراسم خاکسپاری به بهشت زهرا(س) منتقل خواهد شد و در قطعه 53 و در جوار مزار شهید محرم ترک به خاک سپرده می‌شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: