یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۳ بهمن ۱۳۹۵
1320

حضور رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا(س)

رهبر معظم انقلاب صبح امروز با حضور در مرقد مطهر امام راحل، ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. به گزارش یاشهید ، همزمان با ایام دهه فجرِ انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در مرقد مطهر امام راحل، […]

رهبر معظم انقلاب صبح امروز با حضور در مرقد مطهر امام راحل، ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
به گزارش یاشهید ، همزمان با ایام دهه فجرِ انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در مرقد مطهر امام راحل، ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین بر مزار رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با قرائت قرآن، غفران و رحمت و عفو الهی را برای آن مرحوم مسألت کردند.
رهبر انقلاب اسلامی سپس در مرقد شهدای هفتم تیر و دولت، از مقام شامخ شهیدان والامقام بهشتی، رجایی، باهنر و دیگر شهیدان بزرگوار تجلیل کردند.
ایشان همچنین در مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و آتش‌نشانان مؤمن و قهرمان که به‌تازگی در حادثه ساختمان پلاسکو در راه خدمت شهید شدند، حضور یافتند و یاد و خاطره همه‌ی این فداکاران با اخلاص را گرامی داشتند و علوّ درجات آنان را از درگاه خداوند مسألت کردند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: