یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۹ اسفند ۱۳۹۵
1634

برنامه‌های گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برای میهمانان نوروزی

مسئول خانه شهید گلزار شهدای تهران گفت: میهمانان نوروزی ضمن زیارت مرقد مطهر حضرت امام (ره) از گلزار شهدای بهشت زهرا (س) و مجموعه فرهنگی گلزار شهدا نیز بازدید می‌کنند.

به گزارش «یاشهید» علیرضا اکبری درباره برنامه‌های گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برای پذیرایی از زائران نوروزی گفت: از اول فروردین ماه، مهمانان نوروزی که از سراسر کشور به تهران می‌آیند ضمن زیارت مرقد مطهر حضرت امام (ره) از گلزار شهدای بهشت زهرا (س) دیدن کرده، شهدای انقلاب و دفاع مقدس به ویژه شهدای شاخص را زیارت می‌کنند. این مهمانان می‌توانند از مجموعه فرهنگی گلزار شهدا که شامل سالن نمایش فیلم شهید آوینی و موزه آثار شهدای بهشت زهرا (س) است بازدید ‌کنند و به این ترتیب با شهدای شاخص گلزار شهدا آشنا ‌شوند.

وی افزود: در ایام نورورز مجموعه فرهنگی گلزار شهدا همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۸ صبح تا اذان مغرب و عشا آماده پذیرایی از زائران است. همچنین نقشه و بروشور شهدای شاخص و لوح نشان عاشقان ویژه زیارت مجازی گلزار شهدای بهشت زهرا (س) از طرف مجموعه فرهنگی گلزار شهدا به مهمانان نوروزی اهدا خواهد شد.

اکبری در ادامه تصریح کرد: چنانچه زائران در مراجعه به گلزار شهدای بهشت زهرا (س) اطلاعاتی از مزار یک شهید خاص بخواهند، مجموعه فرهنگی ما آمادگی دارد تا شهید مدنظر را شناسایی کرده و اطلاعات مزار را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: