یـا شـهـیـد
۰۴ شهریور ۱۳۹۳
3846

مادر شهید همتی به جای خانه جدید به خانه ابدی رفت

پنجم خردادماه سال جاری، گزارشی مصور از وضعیت رقت بار مادر شهید جمال همتی سقزی در مشرق منتشر شد که در پی آن، بنیاد شهید و استانداری تهران پیگیر موضوع شدند تا این مادر را از آن وضعیت خارج کنند، اما این پیگیری ها آنقدر سریع نبود که مرحومه جمشیدی ثابت از آن بهره مند […]

پنجم خردادماه سال جاری، گزارشی مصور از وضعیت رقت بار مادر شهید جمال همتی سقزی در مشرق منتشر شد که در پی آن، بنیاد شهید و استانداری تهران پیگیر موضوع شدند تا این مادر را از آن وضعیت خارج کنند، اما این پیگیری ها آنقدر سریع نبود که مرحومه جمشیدی ثابت از آن بهره مند شود.

به گزارش یاشهید ، مادر شهید جمال همتی سقزی  که چندی پیش گزارشی از وضعیت نابسامان وی در خانه ای نامناسب منتشر شده بود، صبح دیروز به دیار باقی شتافت.

مادرشهید همتی

حاجیه خانم «کشور جمشیدی ثابت» در سن 70 سالگی و در پی بستری در بیمارستان بقیه الله الاعظم تهران و در حالی که به کما رفته بود، دار فانی را وداع گفت.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری  گفت: چندی پیش منزلی برای این مادر شهید اجاره شده بود که ایشان بعد از ترخیص از بیمارستان در نوبت اول، امور اداری آن را انجام دادند ولی متاسفانه مجددا وضعیت قلبی شان به وخامت کشید و در بیمارستان بستری شده و به رحمت خدا رفتند.

695420_830

وی با اشاره به خاکسپاری مرحومه جمشیدی ثابت در قطعه 232 صالحین بهشت زهرا(س) گفت: خانواده شهید همتی و همکاران بنیاد در حال برنامه ریزی جهت مراسم ترحیم این مادر بزرگوار هستند که خبر آن متعاقبا اعلام می شود.

حسین نصرالله همچنین در مورد وضعیت نگهداری از دو فرزند جانباز مرحومه جمشیدی ثابت به خبرنگار مشرق گفت: دو دختر این خانواده در خانه مادری شان زندگی می کردند که ان شا الله از این پس از برادران خواد نگهداری خواهند کرد وبنیاد شهید خانه اجاره شده برای مادر شهید همتی را در اختیار آن ها قرار خواهد داد.

695421_405

گفتنی است پنجم خردادماه سال جاری، گزارشی مصور از وضعیت رقت بار مادر شهید جمال همتی سقزی  منتشر شد که در پی آن، بنیاد شهید و استانداری تهران پیگیر موضوع شدند تا این مادر را از آن وضعیت خارج کنند، اما این پیگیری ها آنقدر سریع نبود که مرحومه جمشیدی ثابت از آن بهره مند شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: