یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۰ شهریور ۱۳۹۳
1949

بزرگداشت شهید «مصطفی ابراهیمی مجد»همراه با قرائت دعای ندبه برگزار می‌شود

 برگزاری مراسم بزرگداشت شهید «مصطفی ابراهیمی مجد» در گلزار شهدا ، این مراسم همراه با دعای ندبه در مهدیه شهدا و پس از آن در قطعه ۲۴ برگزار می‌شود. به گزارش یا شهید، برگزاری مراسم بزرگداشت شهید «مصطفی ابراهیمی مجد» در گلزار شهدا ، این مراسم با نجوای دعای ندبه به یاد شهید مصطفی ابراهیمی مجد همراه […]

 برگزاری مراسم بزرگداشت شهید «مصطفی ابراهیمی مجد» در گلزار شهدا ، این مراسم همراه با دعای ندبه در مهدیه شهدا و پس از آن در قطعه ۲۴ برگزار می‌شود.

به گزارش یا شهید، برگزاری مراسم بزرگداشت شهید «مصطفی ابراهیمی مجد» در گلزار شهدا ، این مراسم با نجوای دعای ندبه به یاد شهید مصطفی ابراهیمی مجد همراه است که روز جمعه 21 شهریور ماه با حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود. 

بزرگداشت شهید ابراهیمی مجد جمعه از ساعت 7:15 الی 8:30 دقیقه صبح برقرار خواهد بود که دعای ندبه توسط اسدالله عرب سرخی در این مراسم قرائت می‌شود.

همچنین مراسم دیگری بر سر مزار شهید واقع در قطعه 24 ردیف 95، شماره 24 برگزار می‌شود که با حضور خانواده شهدا و جانبازان و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) همراه خواهد بود.

در پایان این مراسم مزار شهید «مصطفی ابراهیمی مجد» توسط خانواده شهدا و ایثارگران و خادمان گلزار عطرافشانی و گل‌باران می‌شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: