یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۵ شهریور ۱۳۹۳
1504

زنگ دانش آموز شهیددربهشت زهرا (س) نواخته می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ گفت: زنگ ˈدانش آموز شهیدˈ در بهشت زهرا(س) نواخته می شود. ‘حمید علی صمیمی’ روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز اظهارداشت: طبق سنوات گذشته به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی های 650 دانش […]

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ گفت: زنگ ˈدانش آموز شهیدˈ در بهشت زهرا(س) نواخته می شود.

‘حمید علی صمیمی’ روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز اظهارداشت: طبق سنوات گذشته به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی های 650 دانش آموز شهید آرمیده در بهشت زهرا(س) بویژه شهید ‘حسین فهمیده’ زنگ دانش آموز شهید در اولین روز از مهرماه نواخته می شود.

وی افزود: کاشت 650 اصله درخت سرو در گلزار شهدا به یاد دانش آموزان شهید کاشته خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران تهران بزرگ با تاکید بر وظیفه عمومی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا خاطر نشان کرد: نام مدارس و کوچه های خود را به نام شهدا می گذاریم که همیشه یاد شهدا در ذهنمان باشد و زنگ شهدای دانش آموز شهید می زنیم تا اخلاق ومعنویت را احیا و فراموش نکنیم که متعلق به این فرهنگ هستیم.

وی ادامه داد: غبارروبی وعطرافشانی مزارشهدای دانش آموز، قرائت فاتحه و روایت جانفشانی ها و ایثارگریهای این سرو قامتان از دیگر برنامه های این مراسم است.

صمیمی تاکید کرد: همچنین دراین مراسم با حضورمسوولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران از خانواده شهدای دانش آموز نیز تجلیل می شود.

مراسم ملی نواختن زنگ دانش آموز شهید برای سومین سال متوالی با با هدف پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی های 36 هزار دانش آموز شهید سراسر کشور با شعار دانش آموزان دیروز، آموزگاران امروز در گلزارشهدای بهشت زهرا (س) برگزارمی شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: