یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۳۰ شهریور ۱۳۹۳
1471

ویژه برنامه یادگاران خورشید در منطقه 13برگزار می شود

فرهنگسرای امید همزمان با هفته دفاع مقدس ویژه برنامه یادگاران خورشید را در تاریخ 5 مهرماه در سالن کوثر برگزار می‌کند.  به گزارش یا شهید ، هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ‏ای از برجسته‏ ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. به […]

فرهنگسرای امید همزمان با هفته دفاع مقدس ویژه برنامه یادگاران خورشید را در تاریخ 5 مهرماه در سالن کوثر برگزار می‌کند. 

به گزارش یا شهید ، هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ‏ای از برجسته‏ ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. به همین منظور فرهنگسرای امید با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و پاسداشت آزادگان و جانبازان سرافراز 8سال دفاع مقدس، مراسم یادگاران خورشید را با حضور جمعی از فرماندهان، آزادگان و جانبازان این دوران در سالن کوثر برگزار می کند.

در این برنامه سردار ناصر قره باغی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس به سخنرانی می پردازند. شعر خوانی صابر خراسانی از شاعران آئینی، سخنرانی سهراب، دبیر کل جمعیت آزادگان، اجرای نمایش موضوعی و تقدیر از آزادگان و جانبازان و بانوان پیشکسوت و شاخص ستاد کمک رسانی به جبهه های دفاع مقدس از بخش های مختلف این مراسم است.

علاقه مندان جهت حضور دراین برنامه می توانند در تاریخ اعلام شده از ساعت 16تا 18به سالن کوثر واقع در خیابان دماوند، سی متری نیروی هوایی، خیابان 33/8، مسیل جاجرود مراجعه و یا با تلفن:77468881  تماس حاصل نمایند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: