یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۳۰ شهریور ۱۳۹۳
1716

وداع با پیکر مطهر شهید گمنام همزمان با شبیه سازی عملیات رمضان

مراسم شب وداع با پیکر مطهر یک شهید گمنام تازه تفحص شده همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس در بوستان ولایت تهران برگزار می‌شود. به گزارش یا شهید ، مراسم شب وداع با پیکر مطهر یک شهید گمنام تازه تفحص شده همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس در بوستان ولایت تهران […]

مراسم شب وداع با پیکر مطهر یک شهید گمنام تازه تفحص شده همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس در بوستان ولایت تهران برگزار می‌شود.

به گزارش یا شهید ، مراسم شب وداع با پیکر مطهر یک شهید گمنام تازه تفحص شده همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس در بوستان ولایت تهران برگزار می‌شود.

این مراسم در روز چهارشنبه دوم مهرماه93 ساعت 17:30 همزمان با برگزاری رزمایش دفاع مقدس و شبیه‌سازی عملیات رمضان که در بوستان ولایت برگزار می‌شود، برپا خواهد بود. مراسم وداع با پیکر این شهید 20 ساله که در عملیات خیبر و در منطقه مجنون به شهادت رسیده است همراه با مداحی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) پایان رزمایش دفاع مقدس در نمایشگاه دفاع مقدس ناحیه ابوذر برگزار می‌شود.

پیکر مطهر این شهید گمنام تازه تفحص شده صبح روز پنجشنبه سوم مهرماه 93 با حضور عموم مردم شهید پرور تهران تشییع و تدفین خواهد شد.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: