یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ مهر ۱۳۹۳
2114

مراسم تجدید میثاق با شهدا در گلزار بهشت زهرا (س) برگزار شد

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، آیین تجدید میثاق شهدای آماد و پشتیبانی سپاه با حضور خانواده شهدا، جانبازان، فرمانده هان و بسیجیان دوران دفاع مقدس و همرزمان شهدا در گلزار بهشت زهرا (س) برگزار شد. به گزارش یا شهید ، در این مراسم که با غبار روبی و گلباران مزار شهدای گلگون کفن […]

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، آیین تجدید میثاق شهدای آماد و پشتیبانی سپاه با حضور خانواده شهدا، جانبازان، فرمانده هان و بسیجیان دوران دفاع مقدس و همرزمان شهدا در گلزار بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش یا شهید ، در این مراسم که با غبار روبی و گلباران مزار شهدای گلگون کفن در کنار قطعه 29 شهدا برگزار شد، پس از قرائت قرآن کریم، مداح و ذاکر اهل بیت (ع) سید مجید بنی فاطمه با اشعار و نوحه خوانی یاد و خاطر شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشت.

بیان خاطرات و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از زبان همرزمان شهدا و فرمانده هان دوران دفاع مقدس و همچنین خاطرات شهدا از لسان خانواده شهدا، پدر، مادر، خواهر و برادر شهدا ، فضای مراسم را عطرآگین کرده بود.

این گزارش حاکیست به همین مناسبت از سوی مسوولان برگزار کننده مراسم ، مسابقه فرهنگی برگزار و به 60 نفر از شرکت کنندگان که جملگی از دلاور مردان دوران جنگ و بازنشستگان معاونت و فرماندهی آماد و پشتیبانی سپاه بودند ، به قید قرعه سفر زیارتی کربلا و مشهد مقدس اعطا شد.

بنابر این گزارش، شرکت کنندگان در این مراسم همچنین با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمانهای بلند رهبر کبیر انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: