یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ مهر ۱۳۹۳
1922

مادر شهید گمنام دانشکده صدا و سیما: توسل به امام رضا(ع) مرا به فرزندم رساند

مراسم بزرگداشت و استقبال از پدر و مادر شهید جواد نظام دوست، شهید گمنام مدفون در دانشگاه صدا و سیما که به تازگی شناسایی شده است، ساعتی پیش در جوار مزار آن شهید بزرگوار آغاز شد. به گزارش خبرنگار فرهنگی یاشهید ، مراسم بزرگداشت و استقبال از پدر و مادر شهید جواد نظام دوست، شهید […]

مراسم بزرگداشت و استقبال از پدر و مادر شهید جواد نظام دوست، شهید گمنام مدفون در دانشگاه صدا و سیما که به تازگی شناسایی شده است، ساعتی پیش در جوار مزار آن شهید بزرگوار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی یاشهید ، مراسم بزرگداشت و استقبال از پدر و مادر شهید جواد نظام دوست، شهید گمنام مدفون در دانشگاه صدا و سیما که به تازگی شناسایی شده است، ساعتی پیش در جوار مزار آن شهید بزرگوار همراه با سخنرانی و مداحی و گلباران مزار وی در صحن دانشگاه صدا و سیما آغاز شد.

طی این مراسم که با حضور عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما و علی اصغر غلامرضایی، رئیس دانشکده صدا و سیما، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آغاز شده است، پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده شهید نظام دوست که ساکن مشهد هستند برای نخستین بار بعد از ۲۷ سال با شهیدشان دیدار کردند.

در این مراسم مادر شهید با اشاره به توسل به امام رضا(ع) برای یافتن نشانی از فرزند شهیدش گفت: سال‌ها چشم‌انتظار آمدن پسرم بودم تا اینکه یک روز در  منزلمان به امام رضا(ع) گفتم یا امام رضا تو خودت اینجا غریبی پسر من هم غریب است. خودت یک نشانی از او برایم بده. کمتر از یک ماه بعد با ما تماس گرفتند و گفتند پیکر فرزندتان احراز هویت شده و در دانشکده صدا و سیما آرام گرفته است.

شهید «جواد نظام دوست» متولد ۱۳۴۸ که هویت اصلی وی تازه شناسایی شده است، ۲۷سال قبل در ۱۶ شهریور ۶۶ در منطقه جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد.شهید ۱۸ ساله ای که در روز دوم مهرماه سال ۱۳۹۰ مصادف با شهادت امام صادق(ع) در دانشگاه صدا و سیمای تهران به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بود، چند روز پیش درست پس از سه سال، هویتش شناسایی شد.

منبع : خبرگزاری تسنیم

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: