یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ مهر ۱۳۹۳
1643

انتصابات جدید در بنیاد شهید و امور ایثارگران

سه تن از مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران بازنشسته شدند و روز گذشته در مراسم تجلیل از آنان، سه نفر دیگر برای پذیرش این تصدی معرفی شدند. به گزارش یاشهید ، سه تن از مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران بازنشسته شدند و روز گذشته در مراسم تجلیل از آنان، سه نفر […]

سه تن از مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران بازنشسته شدند و روز گذشته در مراسم تجلیل از آنان، سه نفر دیگر برای پذیرش این تصدی معرفی شدند.

به گزارش یاشهید ، سه تن از مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران بازنشسته شدند و روز گذشته در مراسم تجلیل از آنان، سه نفر دیگر برای پذیرش این تصدی معرفی شدند. تغییر مدیریت در معاونت‌های بنیاد به شرح زیر است:

«محمدتقی شریعتی»، «معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران» بازنشسته شده و به جای او  «ایزدی» به عنوان معاون جدید منصوب شد. وی مدیرکل سابق پذیرش امور اداری معاونت تعاون بنیاد است.

«حجت الاسلام مازنی»، «معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران» بازنشسته شده و به جای او  «میعاد صادقی» به عنوان معاون جدید منصوب شد. وی رئیس سابق مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بوده است.

«حسین هادیانی»، «معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران» بازنشسته شده و به جای او «محمدمهدی شادالویی» به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد. او از کارشناسان برجسته بنیاد بوده است.

همچنین چند مدیر کل در بنیاد شهید و امور ایثارگران همراه با معاونت‌های ذکر شده بازنشسته شدند. شیرآوند مدیرکل اشتغال و کارآفرینی، غلام اصغر خدابخش زاده رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری بنیاد، امیرحسینی رئیس هاتف و مولوی زاده رئیس بازرسی بنیاد مدیران با سابقه بنیاد هستند که روز گذشته در مراسم تجلیل از مدیران بازنشسته به همراه معاون‌های سابق بنیاد توسط حجت الاسلام محمد علی شهیدی از آنان تجلیل شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: