یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۰ مهر ۱۳۹۳
1821

«عباس دست طلا» و «تجلايي به روايت همسر شهيد» در صدر آثار پرفروش

كتاب هاي «عباس دست طلا»، «تجلايي به روايت همسر شهيد» و «سرباز سال هاي ابري» آثار پرفروش نمايشگاه ملي دفاع مقدس شدند. به گزارش یاشهید ، نمايشگاه ملي دفاع مقدس در حالي به روزهاي پاياني خود نزديك مي شود كه از آثار پرفروش اين نمايشگاه مي توان به كتاب «عباس دست طلا» تأليف «محبوبه معراجي […]

كتاب هاي «عباس دست طلا»، «تجلايي به روايت همسر شهيد» و «سرباز سال هاي ابري» آثار پرفروش نمايشگاه ملي دفاع مقدس شدند.

به گزارش یاشهید ، نمايشگاه ملي دفاع مقدس در حالي به روزهاي پاياني خود نزديك مي شود كه از آثار پرفروش اين نمايشگاه مي توان به كتاب «عباس دست طلا» تأليف «محبوبه معراجي پور» و كتاب «سرباز سال هاي ابري» خاطرات عبدالحسن بنادري تأليف «سيدقاسم يا حسيني» از نشر فاتحان اشاره كرد.

كتاب «عباس طلا»، روايتي از زندگي «حاج عباسعلي باقري» است. اين كتاب نگاهي به عملكرد بسيجيان فني و تعمير كار واحد پشتيباني و تداركات سپاه پاسداران درجنگ تحميلي است. حضرت آيت الله خامنه اي در ديدار جمعي از اصناف پشتيبان جنگ درباره كتاب «عباس دست طلا» به بيان مطلبي پرداختند كه در پشت جلد اين كتاب آورده شده است كه در ذيل از خاطرتان مي گذرد:

اين كاري كه اخيراً شروع شده كه از شماها با اين جزئيات و ريزه كاري ها خاطرات مي گيرند، اين هم كار خيلي خوبي است. ما دو جلد از اين كتاب هاي شما را خوانديم، يكي كتاب آقاي بنايي را خواندم يكي هم كتاب اين آقاي حاج عباس دست طلا را كه مفصل و با جزئيات (گفته) خواندم. خيلي خوب بود انصافاً، مخصوصاً كتاب ايشان، هم مطلب در آن زياد بود، هم آثار صفا و صداقت در آن كاملاً محسوس بود و انسان مي ديد. خداوند انشاءالله فرزند شهيد ايشان را با پيغمبر (ص) محشور كند و خودشان را هم محفوظ بدارد.»

بنا بر اين گزارش، از ديگر كتاب هاي پرفروش نمايشگاه ملي كتاب دفاع مقدس مي توان به كتاب «سرباز سال هاي ابري»، خاطرات عبدالحسين بنادري به قلم «سيدقاسم ياحسيني» از نشر فاتحان، اشاره كرد.

كتاب «تجلايي به روايت همسر شهيد» يكي ديگر از كتاب هاي پرفروش اين نمايشگاه است. از دست اندركاران چاپ اين كتاب مي توان به «محبوبه جعفريان» محقق، «نسيبه عبدلعلي زاده» راوي، «راضيه كريمي» نويسنده و «سعيد زاهدي» مشاور، اشاره كرد.
كتاب «شهيدعلي تجلايي» با قلم خوب نويسنده به شكل مناسبي به فضاي حاكم بر روابط صميمي شهيدتجلايي با همسر، خانواده و دوستان پرداخته است. در اين ميان مي توان به كتاب هاي خوش اقبال ديگر انتشارات روايت فتح نظير «قاصدك خنده رو» و كتاب جانبازان «حسن علي نوروزيان»، اشاره كرد.
گفتني است، پنجمين نمايشگاه ملي كتاب دفاع مقدس از 3 لغايت 11 مهر سال جاري در باغ موزه دفاع مقدس از ساعت 9 صبح الي 21 شب در حال برگزاري است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: