یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۸ مهر ۱۳۹۳
1488

مهدیه شهدا میزبان آیین بزرگداشت شهدای نیروی انتظامی بود

به گزارش یاشهید ، صبح پنج شنبه 17 مهرماه و در راستای فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی با حضور مقامات لشگری و کشوری و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. این گزارش حاکیست : در این مراسم در ابتدا سردار […]

به گزارش یاشهید ، صبح پنج شنبه 17 مهرماه و در راستای فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی با حضور مقامات لشگری و کشوری و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در این مراسم در ابتدا سردار تشکری معاون هماهنگ کننده ناجا ضمن خیرمقدم هفته نیروی انتظامی را به خانواده های معظم شهدا تبریک گفت و در ادامه افزود : نیروهای نظامی باید همیشه هوشیار عمل کنند تا دشمن نتواند به حریم میهن اسلامی تجاوز کند.در ادامه این مراسم سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران لحظاتی را به سخنرانی پرداختند.

اجرای گروه سرود توسط جانبازان 70 درصد و نیز اجرای گروه تئاتر و رونمایی از تمبر و کتاب شهید نیروی انتظامی سردار سرتیپ آریافر از جمله برنامه های این مراسم بود .

در پایان مراسم مزار شهدای نیروی انتظامی توسط خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گلباران شد.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: