یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۸ مهر ۱۳۹۳
1374

دیدار صمیمی رییس جمهوری با جانباز سعدآبادی فراهانی

رییس‌ جمهوری با حضور در منزل حسین سعدآبادی فراهانی جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع از نزدیک و در فضایی صمیمی با وی و خانواده‌اش دیدار و گفت‌وگو کرد.   به گزارش یا شهید ، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی  در این دیدار که به طور سرزده انجام شد از نزدیک با این جانباز سرافراز و خانواده‌اش […]

رییس‌ جمهوری با حضور در منزل حسین سعدآبادی فراهانی جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع از نزدیک و در فضایی صمیمی با وی و خانواده‌اش دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش یا شهید ، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی  در این دیدار که به طور سرزده انجام شد از نزدیک با این جانباز سرافراز و خانواده‌اش به گفت‌وگو نشست و برای این جانباز و خانواده‌اش صحت و سلامتی و اجر الهی آرزو کرد.
رییس جمهوری در سخنانی با تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان عزیز کشورمان و خانواده های آنان، اظهار داشت: جانبازان در مسیر آزمایش سختی قرار گرفته‌اند و بی‌تردید هر عملی که برای رضای خداوند با دشواری همراه باشد خدای متعال اجر و پاداش بیشتری به آن می‌دهد.
دکتر روحانی با اشاره به اینکه صبر و تحمل و فداکاری جانبازان و خانواده آنان بسیار بزرگ و غیرقابل توصیف است، گفت: به طور قطع و یقین خداوند منان ثواب ویژه‌ای را برای شما جانبازان و خانواده هایتان در دنیا و آخرت مقرر می‌کند.
رییس جمهوری همچنین با تجلیل از ایثار و فداکاری همسران جانبازان خطاب به همسر این جانباز اظهار داشت: شما کار بزرگ و بار مسئولیت سنگینی را از ابتدای زندگی مشترک بر دوش گرفته‌اید و بدون تردید در این راهی که خودتان انتخاب کرده‌اید خداوند اجر و پاداش جانبازان عزیز را در دنیا و آخرت برایتان عنایت خواهد کرد.
در این دیدار صمیمی حسین سعدآبادی فراهانی با ابراز خوشحالی فراوان از حضور رییس‌ جمهور در منزل خود خاطراتی از دوران دفاع مقدس و چگونگی مجروح شدن خود بیان کرد.
در این دیدار ، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی رییس جمهوری به این جانباز سرافراز دفاع مقدس اهدا شد.
دکتر روحانی را در این دیدار ، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس‌جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید و حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهوری همراهی می کردند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: