یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ آبان ۱۳۹۳
1329

آیین بزرگداشت1300شهید منطقه هشت تهران در مهدیه شهدا برگزار شد

آیین بزرگداشت 1300 شهید دوران دفاع مقدس منطقه هشت تهران با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور عصر پنجشنبه اول آبان ماه در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد. به گزارش یاشهید ، در ابتدا مرتضی موسوی قائم مقام شهردار منطقه هشت تهران ضمن خیرمقدم فرا رسیدن ایام محرم و عزاداری سید و سالار […]

آیین بزرگداشت 1300 شهید دوران دفاع مقدس منطقه هشت تهران با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور عصر پنجشنبه اول آبان ماه در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، در ابتدا مرتضی موسوی قائم مقام شهردار منطقه هشت تهران ضمن خیرمقدم فرا رسیدن ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را به خانواده معظم شهدا تسلیت گفتند.

در ادامه داوری پور ریاست محترم اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 8 تهران به سخنرانی پرداختند . ایشان افزودند : جمهوری اسلامی ایران با وجود شهدا و خانواده های معظم شهدا پشتوانه گرمی دارد و همین امر باعث می شود این مملکت اسلامی با خون سرخ شهدا بیمه شود.

در این آیین که با مداحی مداحان اهل بیت(ع) همراه بود ، شرکت کنندگان در پایان با همراه خانواده های شهیدان ، جانبازان و ایثارگران و مسوولان شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه هفت تهران بر سر مزار شهدا حاضر شده و ضمن غبارروبی و عطرافشانی ، با قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

 

IMG_5786 IMG_5790IMG_5807IMG_5802IMG_5810IMG_5820IMG_5831IMG_5848IMG_5850

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: