یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ آبان ۱۳۹۳
841

خاطرات شهيدان عسگري وكاظمي منتشرشد

كتاب “دو ستاره جهاديه” حاوي خاطرات مرتبط با شهيدان عسگري و زمان رضا كاظمي در سالن اجتماعات مسجد النبي(ص) جهاديه سمنان رونمايي شد . به گزارش یا شهید، كتاب “دو ستاره جهاديه” با حضور حجت الاسلام فريدون، مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان سمنان، كاركنان بنياد سمنان، تعدادي از خانواده هاي شهدا، اعضاي خانواده […]

كتاب “دو ستاره جهاديه” حاوي خاطرات مرتبط با شهيدان عسگري و زمان رضا كاظمي در سالن اجتماعات مسجد النبي(ص) جهاديه سمنان رونمايي شد .

به گزارش یا شهید، كتاب “دو ستاره جهاديه” با حضور حجت الاسلام فريدون، مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان سمنان، كاركنان بنياد سمنان، تعدادي از خانواده هاي شهدا، اعضاي خانواده شهيدان عسگري و زمان رضا كاظمي و همرزمان و همسنگران اين دو شهيد در سالن اجتماعات مسجد النبي(ص) محله جهاديه سمنان رونمايي شد.

كتاب “دو ستاره جهاديه” حاوي خاطرات برادران شهيد عسگري و زمان رضا كاظمي است كه حبيب الله دهقاني، نويسنده آثار دفاع مقدس به نگارش، تدوين و انتشار آن اهتمام ورزيده است .

حجت الاسلام فريدون در اين آيين فرهنگي و ترويجي به شرحي از ماموريت هاي تبليغي و ترويجي بنياد در راستاي توسعه و ماندگار سازي فرهنگ ايثار و شهادت به ويژه عرضه و ارايه آثار شهدا و ايثارگران پرداخت و در ادامه تعدادي از همرزمان اين دو شهيد، خاطراتي از دوران دفاع مقدس را نقل كردند.

در پايان خانواده شهيدان رضا كاظمي با لوح سپاس از حبيب الله دهقاني، نويسنده كتاب، تقدير و تجليل كردند .

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: