یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ آبان ۱۳۹۳
1434

عطر پیکر 45 شهید گمنام فضای استان آذربایجان شرقی را معطر می کند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: عطر پیکرهای مطهر 45 شهید گمنام، روز جمعه فضای این استان را معطر می کند. به گزارش یا شهید ،سردار سرتیپ دوم پاسدار عزت الله جعفری روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: پیکرهای این شهدا که اخیرا در […]

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: عطر پیکرهای مطهر 45 شهید گمنام، روز جمعه فضای این استان را معطر می کند.

به گزارش یا شهید ،سردار سرتیپ دوم پاسدار عزت الله جعفری روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: پیکرهای این شهدا که اخیرا در مناطق عملیاتی غرب کشور پیدا شده اند، پس از تشییع در استان آذربایجان غربی، عصر روز جمعه هفته جاری وارد این استان می شود.

وی گفت: مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدا ساعت 17 از مقابل شهرداری شهر سردرود آغاز و سپس مراسم شبی با شهدا ساعت 19 در آستان مقدس امام زاده سید حمزه در تبریز برگزار خواهد شد.

سردار جعفری اظهار کرد: روز شنبه نیز مراسم وداع با شهدا از ساعت  7 الی 9.5 صبح در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار و پس از تشییع از مصلای امام تا میدان ساعت، پیکرهای این شهدای گمنام به مقصد استان های زنجان و تهران بدرقه خواهد شد.

وی از مردم شهید پرور تبریز به ویژه جوانان و نوجوانان درخواست کرد علاوه بر استفاده از فیوضات این ماه حزن و اندوه با حضور پرشور خود از معنویات این شهدای والامقام نیز بهره مند شوند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: