یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۸ آبان ۱۳۹۳
1477

پیکر شهید کیانی پس از 30 سال به خانه بازگشت

پیکر پاک شهید علی کیانی پس از گذشت 30 سال از شهادتش به زادگاهش لامرد بازگشت و مورد استقبال مردم و خانواده خود قرار گرفت. به گزارش یا شهید ، پیکر مطهر شهید علی‌کیانی صبح شنبه 17 آبان با حضور جمع کثیری از مردم لامرد تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش «اشکنان» منتقل شد. سرهنگ […]

پیکر پاک شهید علی کیانی پس از گذشت 30 سال از شهادتش به زادگاهش لامرد بازگشت و مورد استقبال مردم و خانواده خود قرار گرفت.

به گزارش یا شهید ، پیکر مطهر شهید علی‌کیانی صبح شنبه 17 آبان با حضور جمع کثیری از مردم لامرد تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش «اشکنان» منتقل شد.

سرهنگ عبدالله آزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد روز گذشته در دیدار با خانواده شهید علی کیانی گفت: شهید کیانی در مهاباد به دست کوموله و دموکرات اسیر می‌شوند و در مبادله‌ای که آنها با بعثی‌ها ومنافقین در عراق داشتند، شهید کیانی را به بعثی‌ها تحویل می‌دهند و در ازای آن محموله سلاح و مهمات دریافت می‌کنند.

سرهنگ عبدالله آزاد از ذکر جزئیات بیشتر در این خصوص خودداری کرد و گفت: با توجه به اینکه شید علی کیانی در زندانهای عراق به شهادت رسیده است آزاده زیبنده نام این شهید خواهد بود.

براساس این گزارش، پاسدار شهید علی کیانی متولد ششم فروردین 1342 بخش اشکنان از توابع شهرستان لامرد بود که در روز 21 اسفندماه 61 در مهاباد به‌دست گروهک کوموله اسیر شد..

 

منبع:مشرق

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: