یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۶ آبان ۱۳۹۳
1757

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید درپی ارتحال مادر شهید عباس بابایی

حجت‌الاسلام سیدمحمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مادر بزرگوار سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی را به خانواده این شهید بزگوار تسلیت گفت. به گزارش یاشهید ، حجت‌الاسلام سیدمحمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و […]

حجت‌الاسلام سیدمحمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مادر بزرگوار سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی را به خانواده این شهید بزگوار تسلیت گفت.

به گزارش یاشهید ، حجت‌الاسلام سیدمحمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مادر بزرگوار سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی  را به خانواده این شهید بزگوار تسلیت گفت. متن پیام حجت الاسلام شهیدی به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید گرانقدر بابایی

سلامٌ علیکم بما صبرتم

ارتحال مادر شهید تسلیت باد.

در مکتب صبر زینب(سلام الله علیها)، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است. مشق این عاشقی و مشی این تعالی، نشان افتخاری بر سینه جمله مادران معزز شهداست.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبر بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم فاطمه خوئینی» مادر بزرگوار «شهید معظم عباس بابایی» ادای احترام می‌کنم و از درگاه کرم کردگار علو درجات را برای ایشان مسئلت دارم.

امید که  به فضل الهی در جوار فرزند شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.

سید محمد علی شهیدی

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: