یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۷ آبان ۱۳۹۳
1800

پیکر مادر شهید عباس بابایی تشییع شد

پیکر مادر شهید سرلشگر عباس بابایی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش و اقشار مختلف مردم امروز سه شنبه در قزوین تشییع و به خاک سپرده شد. به گزارش یا شهید، آیین تشییع مرحومه «فاطمه خوئینی» از امامزاده اسماعیل (ع) آغاز و پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم رییس سازمان […]

پیکر مادر شهید سرلشگر عباس بابایی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش و اقشار مختلف مردم امروز سه شنبه در قزوین تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش یا شهید، آیین تشییع مرحومه «فاطمه خوئینی» از امامزاده اسماعیل (ع) آغاز و پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیکر وی در قطعه والدین شهدا در کنار گلزار شهیدان و جوار امامزاده حسین آرام گرفت.

در این مراسم که با حضور با شکوه اقشار مختلف مردم برگزار شد، امیر سرتیپ خلبان «حسن شاه صفی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، استاندار قزوین و همرزمان شهید عباس بابایی حضور داشتند.

در این مراسم ابتدا پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و نیز علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

آیین خاکسپاری پس از خواندن مرثیه و قدردانی و تشکر «صدیقه حکمت» همسر شهید عباس بابایی از حضور با شکوه اقشار مختلف مردم و پیام های تسلیت مسوولان انجام شد.

حاجیه خانم فاطمه خوئینی مادر شهید عباس بابایی شنبه این هفته (24 آبان) به دلیل عارضه قلبی در سن 88 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

خلبان شهید عباس بابایی در سال 1329 در قزوین به دنیا آمد؛ وی پس از انجام عملیات موفق فراوان علیه دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس سرانجام 15 مرداد سال 1366 هنگام بازگشت از یک عملیات برون مرزی بر اثر اصابت گلوله دشمن به هواپیمایش به شهادت رسید.

وی هنگام شهادت معاون عملیات فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: