یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۱ آذر ۱۳۹۳
1467

فرماندهی و مدیریت شهید طهرانی‌مقدم از زبان همرزمانش روایت می‌شود

کارگاه سبک زندگی ویژه فرماندهی و مدیریت شهید حسن طهرانی مقدم از یکشنبه ۲ آذر ماه با حضور شخصیت‌های برجسته نظام و دفاع مقدس همچون محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. به گزارش یاشهید، کارگاه فرماندهی و مدیریت شهید حسن طهرانی مقدم در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (2 […]

کارگاه سبک زندگی ویژه فرماندهی و مدیریت شهید حسن طهرانی مقدم از یکشنبه ۲ آذر ماه با حضور شخصیت‌های برجسته نظام و دفاع مقدس همچون محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید، کارگاه فرماندهی و مدیریت شهید حسن طهرانی مقدم در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (2 تا 4 آذر ماه) در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از ساعت 13 برگزار خواهد شد.

در روز نخست این کارگاه ها، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و از همرزمان شهید و محمد طهرانی مقدم برادر این شهید، حضور خواهند داشت.

همچنین روز دوم این سلسله نشستها با حضور سردار محمد زارع و سردار محمدرضا نامی همرزم و همکار شهید طهرانی مقدم و روزسوم نیز با حضور فتح الله اُمّی معاون معاونت علمی رییس جمهور و استاد رشته هوافضا که از دوستان و همکاران نزدیک شهید طهرانی مقدم بوده و سردار مرتضی قربانی از همرزمان این شهید همراه خواهد بود.

علاقه مندان برای ثبت نام و حضور در این کارگاه ها می توانند به آدرس  www.Q-mj.ir  مراجعه کنند.

شهید حسن طهرانی مقدم (زاده 6 آبان 1338 تهران – درگذشته 21 آبان 1390 ملارد) از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی عراق و ایران و فرمانده جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که بر اثر انفجار در پادگان امیرالمؤمنین در شهرستان ملارد به همراه جمعی دیگر از پرسنل این پادگان به شهادت رسید.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: