یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ آذر ۱۳۹۳
1455

ابلاغ پیام تقدیر حجت الاسلام والمسلمین شهیدی از ارائه خدمات به کاروان ویژه جانبازان در حج

پیام تقدیر نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مسوولان سازمان حج و زیارت به دلیل ارائه خدمات به کاروان ویژه جانبازان در حج 93، توسط معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد به آنان ابلاغ شد. به گزارش یا شهید، پیام تقدیر حجت الاسلام و المسلمین سید محمد […]

پیام تقدیر نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مسوولان سازمان حج و زیارت به دلیل ارائه خدمات به کاروان ویژه جانبازان در حج 93، توسط معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد به آنان ابلاغ شد.

به گزارش یا شهید، پیام تقدیر حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مسوولان سازمان حج و زیارت به دلیل ارائه خدمات به کاروان ویژه جانبازان در حج 93 در دیدار حجت الاسلام و المسلمین موذنی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، اوحدی، رییس سازمان حج و زیارت و خدرنژاد، معاون سازمان حج و زیارت به آنان ابلاغ شد.

در این دیدارها بحث کاروان ویژه جانبازان و همچنین راه اندازی کاروان های ویژه حج عمره برای اعزام جانبازان 70 درصد به سفر حج مطرح و با استقبال مسوولان سازمان حج و زیارت مواجه شد.

لازم به ذکر است در دیدار صبح امروز با مسوولان سازمان حج و زیارت، حسینعلی بیات، مدیرکل فرهنگی و هنری بنیاد و سعیدی، رییس اداره حج و زیارت بنیاد شهید و امور ایثارگران معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد را همراهی کردند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: