یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ آذر ۱۳۹۳
1391

۲۰ عنوان كتاب ايثار و شهادت در سمنان رو نمايي شد

آيين رونمايي از ۲۰ عنوان كتاب منتشر شده با مشاركت سازمان هاي فرهنگي از جمله بنياد شهيد و امور ايثارگران استان سمنان و اداره كل حفظ و نشر ارزشهاي دفاع مقدس در اداره كل كتابخانه هاي استان سمنان برگزار گرديد.   به گزارش یا شهید، حجت الاسلام و المسلمين فريدون مدير كل بنياد شهيد و امورايثارگران […]

آيين رونمايي از ۲۰ عنوان كتاب منتشر شده با مشاركت سازمان هاي فرهنگي از جمله بنياد شهيد و امور ايثارگران استان سمنان و اداره كل حفظ و نشر ارزشهاي دفاع مقدس در اداره كل كتابخانه هاي استان سمنان برگزار گرديد.

 

به گزارش یا شهید، حجت الاسلام و المسلمين فريدون مدير كل بنياد شهيد و امورايثارگران استان سمنان ضمن خير مقدم به مهمانان درخصوص مراحل تاليف، تدوين، چاپ كتاب هاي رونمايي شده توضيحاتي را بيان نمود.
سپس سردار گلعلي بابائي رياست محترم هنري و ادبيات دفاع مقدس سپاه پاسداران با سپاس از همه دستگاههاي كه در حوزه چاپ و نشر كتاب فعاليت داشته اند ، مسئله هشت سال دفاع مقدس را حادثه اي عظيم و كاري بزرگ دانستند كه مي بايست نويسندگان بيشتر به آن توجه نشان دهند.
در ادامه سيد محمد مير كاظمي رييس اداره تاليف نشر شاهد، ضمن گراميداشت هفته كتاب و كتابخواني و اهميت نقش مروجان و مبلغان فرهنگ ايثار و شهادت و دفاع مقدس ، رونمايي از ۲۰ عنوان كتاب را كاري بزرگ و قابل ارج دانستند و نقش سازمان ها و دستگاههاي فرهنگي از جمله نهاد كتابخانه ها را در جهت گسترش فرهنگ كتابخواني بسيار مهم و بي بديل دانست و ارتباط و ارائه بيشتر كتاب هاي دفاع مقدس در مراكز دانشگاهي جهت بهره برداري دانشجويان امري ارزشمند برشمردند .
رونمايي از كتاب ها با حضور پدر معظم شهيد سردار حاج حسن شاطري، سردار گلعلي بابايي ، سردار شاهچراغي فرمانده سباه استان سمنان، امام جمعه موقت سمنان حجت السلام احمدپناهي و جمعي از مسئولين دستگاه هاي استان از ۲۰ عنوان كتاب منتشر صورت گرفت ، همچنين با ارائه لوح سپاس و هدايا به فعالان و نويسندگان كتابها تقدير بعمل آمد .
در حاشيه اين مراسم نمايشگاهي از كتابهاي منتشر شده انتشارات شاهد جهت بازديد عموم به نمايش گذاشته شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: