یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۲ آذر ۱۳۹۳
728

پیکر شهدای گمنام در مقابل مسجد دانشگاه ارومیه آرام گرفت

– پیکر دو شهید گمنام لشکر 31 عاشورا که بعد از 31 سال درجزیره مجنون تفحص شده اند به آذربایجان غربی بازگشتند و روز سه شنبه بر دوش دانشجویان و خانواده شهدای ارومیه ای تشییع شدند. به گزارش یاشهید،  دراین آیین که بعداز اتمام نخستین کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان غربی درسالن شهید چمران دانشگاه ارومیه […]

– پیکر دو شهید گمنام لشکر 31 عاشورا که بعد از 31 سال درجزیره مجنون تفحص شده اند به آذربایجان غربی بازگشتند و روز سه شنبه بر دوش دانشجویان و خانواده شهدای ارومیه ای تشییع شدند.

به گزارش یاشهید،  دراین آیین که بعداز اتمام نخستین کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان غربی درسالن شهید چمران دانشگاه ارومیه برگزارشد، پیکر این دو شهید گمنام بعد از تشییع بر دوش جوانان ارومیه ای در مقابل مسجد این دانشگاه دفن شد.

در این آیین جوانان و دانشجویان ارومیه ای به دلیل نبود فضا در داخل سالن و ازدحام جمعیت، پشت درهای سالن شهید چمران دانشگاه ارومیه به خاطر عشق و علاقه به شهیدان و برای تجدید میثاق با آنها چندین ساعت به انتظار نشستند.

در هنگام تشییع پیکر شهدای گمنام، چشم جوانان اشکبار و دل ها ی آنان پر از غم و اندوه بود.

در آیین برگزاری نخستین کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان غربی از مادر شهیدان منصور همتی، سعید طلیسچی، احمد علی کاظمی و رامین رامیان و همسر شهید اسدالله چیچک لو با اهدای لوح سپاسی قدردانی شد.

همچنین در ادامه آیین نخستین کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان غربی از کتاب شهدا از دانشگاه تا جبهه رونمایی شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: