یـا شـهـیـد
۱۶ آذر ۱۳۹۳
1143

عکس مزاری که یک دانشمند بوسید

نمایی که پیش رو دارید،دانشمند پارسا را در حال بوسه بر مزار سردار «حاج احمد کاظمی» در گل‌زار شهدای اصفهان به ثبت رسانده است به گزارش یاشهید، «حسن طهرانی مقدم» به تاریخ 6 آبان 1338 شمسی در تهران متولد شد و در 21 آبان 1390 شمسی، بر اثر انفجار در پادگان «بیدگنه» واقع در شهرستان «ملارد» بال […]

نمایی که پیش رو دارید،دانشمند پارسا را در حال بوسه بر مزار سردار «حاج احمد کاظمی» در گل‌زار شهدای اصفهان به ثبت رسانده است

به گزارش یاشهید، «حسن طهرانی مقدم» به تاریخ 6 آبان 1338 شمسی در تهران متولد شد و در 21 آبان 1390 شمسی، بر اثر انفجار در پادگان «بیدگنه» واقع در شهرستان «ملارد» بال در بال ملائک گشود. وی در زمان شهادت، فرماندهی «جهاد خودکفایی سپاه پاسداران» را بر عهده داشت.
«حاج حسن طهرانی مقدم» پدر صنایع موشکی کشور به شمار می رود. وی زندگی و فعالیت های خود را وقف ارتقاءدانش موشکی کشور تا بالاترین سطوح آن کرد و سرانجام نیز در همین مسیر، با خون خویش وضو گرفت. مقام معظم رهبری، در پیامی که به مناسبت انفجار در «ملارد» صادر فرمودند، از «حسن طهرانی مقدم» اینگونه یاد کردند:
«حادثه خونین در یکی از مراکز سپاه پاسداران که به شهادت جمعی از عناصر ممتاز آن سازمان ودر پیشاپیش آنان سردار عالیقدر دانشمند برجسته و پارسای بی ادعا سردار حسن تهرانی مقدم انجامید واقعیتی تلخ واندوهبار بود…»

نمایی که پیش رو دارید، برای نخستین بار توسط گروه جهاد و مقاومت مشرق در فضای مجازیمنتشر می شود و سردار «طهرانی» را در حال بوسه بر مزار هم‌رزمش، سردار «حاج احمد کاظمی» درگل‌زار شهدای اصفهان به ثبت رسانده است:

روحمان با یادشان شاد
نثار ارواح پاکشان صلوات
801017_684

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: