یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
1361

دعای ندبه به یاد شهید محمدرضا موحددانش برگزار میگردد

مراسم دعای پرفیض ندبه به مناسبت سالروز شهادت محمدرضا موحد دانش صبح روز جمعه 15 اردیبهشت‌ماه در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می‌شود. به گزارش یاشهید ،به مناسبت سالروز شهادت شهید محمدرضا موحد دانش دعای ندبه این هفته جمعه 18 اردیبهشت‌ماه در گلزار شهدای تهران طنین‌انداز می‌شود. مراسم دعای ندبه ساعت 7/15 صبح روز […]

مراسم دعای پرفیض ندبه به مناسبت سالروز شهادت محمدرضا موحد دانش صبح روز جمعه 15 اردیبهشت‌ماه در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید ،به مناسبت سالروز شهادت شهید محمدرضا موحد دانش دعای ندبه این هفته جمعه 18 اردیبهشت‌ماه در گلزار شهدای تهران طنین‌انداز می‌شود.

مراسم دعای ندبه ساعت 7/15 صبح روز جمعه؛ با زمزمه حاج سیدصادق قندهاری، با حضور خانواده این شهید و دیگر خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می‌شود.

پس از پایان قرائت دعای ندبه مزار شهید محمدرضا موحد دانش درگلزار شهدا غبارروبی، عطرافشانی و گلباران می‌شود.

شهید محمد رضا موحد دانش در سال 1340 در تهران به دنیا آمد. او برادر علیرضا موحد دانش است. علیرضا در حالی که فرماندهی تیپ 10 سید الشهدا(ع) را بر عهده داشت در 13 مرداد 1362 و در عملیات والفجر 2 در منطقه حاج عمران به شهادت رسید. اگرچه علیرضا از محمد رضا بزرگتر بود و فرزند ارشد خانواده محسوب می‌شد اما محمد رضا در سلوک رسیدن به شهادت از علیرضا مقدم تر بود. او یکسال قبل از برادرش یعنی در تاریخ 13 اردیبهشت سال 1361 در منطقه ام الرصاص عملیات فتح المبین به شهادت رسید. شهید محمد رضا موحد دانش در حالی به شهادت رسید که معاون گردان سلمان فارسی تیپ 27 محمد رسول الله(ص) بود و فرمانده‌اش در آن برهه زمانی، سردار حسین قجه‌ای بود که دو روز بعد از معاونش در واقعه محاصره گردان سلمان به شهادت رسید.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: