یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۸ آذر ۱۳۹۳
1315

دو کنگره شهید دانشجو در استان‌های ایلام و مازندران برگزار خواهد شد

کنگره شهدای دانشجو استان‌های ایلام و مازندران با سخنرانی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه برگزار می‌شود. به گزارش یاشهید، قرار است به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی استان ایلام حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دانشگاه ایلام […]

کنگره شهدای دانشجو استان‌های ایلام و مازندران با سخنرانی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید، قرار است به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی استان ایلام حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دانشگاه ایلام سخنرانی کند و سردار حسینی فرمانده سپاه این استان نیز به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس بپردازد. در این کنگره یک قطعه موسیقی نیز رونمایی خواهد شد.

همچنین کنگره دیگری برای شهدای دانشجو استان مازندران در دانشگاه ساری برگزار خواهد شد که در آن سردار حق طلب، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه سخنرانی خواهد کرد. در این کنگره قرار است از پنج عنوان کتاب و تمبر یادبود شهدای دانشجو رونمایی شود.

کنگره‌های شهدای دانشجو استان‌های مازندران و ایلام عصر امروز برگزار خواهند شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: